FENNTARTHATÓ A REKLÁMDEKORÁCIÓ?
FENNTARTHATÓ A REKLÁMDEKORÁCIÓ?
Hogyan változik a reklám jövője?
Mi a vállalati és egyéni felelősségünk a környezetünk védelmében?
Mit változtassunk a megjelenéseinken?
Legyen ott Ön is a „GAME OVER PVC – Fenntartható a reklámdekoráció?”
konferencián!
Évente több millió négyzetméter és legalább 500 tonnányi dekoráció kerül ki az üzleteinkbe, áruházainkba, irodáinkba és a közterületeinkre.
Tudjuk pontosan, hogy mi történik - ezekkel a sok esetben nyomtatott - termékekkel, amikor már nincs rájuk szükség?
Tudta, hogy a reklámdekorációk közel 90%-a jelenleg nagy mennyiségű PVC-t tartalmaz?
A környezetünk védelmében a legegyszerűbb nyilván az lenne, ha egyáltalán nem reklámoznánk, miközben nem elég „tojást tojni, kukorékolni is kell”
A nagyvállalatoknak kötelezően meg kell felelnünk az ESG követelményeinek. Komoly fenntarthatósági elvárások nehezednek ránk és az ellátási lánc minden szereplőjétől felelős gondolkodásra van szükség. Tudjuk, hogy a reklámdekorációk „zöldítése” nem az első a vállalatok prioritásaiban, miközben a műszaki textíliák, mint például a molinók, ponyvák, épülethálók eddig ismert gyártása a leginkább vízszennyező tevékenység...
Mit tehetünk ezen a területen a környezetünk védelméért? Lehet-e versenyképes és fenntartható is a reklámdekoráció? Amennyiben teszünk érte, hogyan illeszthetjük ezt bele az ESG jelentéseinkbe?
Jöjjön el 2025.04.02-án egy zártkörű konferenciára, ahol vezető márkák, fenntarthatósági szakértők és iparági innovátorok osztják meg tapasztalataikat!
Helyszín:
Lóvasút Kulturális és Rendezvényközpont
1121 Budapest, Zugligeti út 64.
Időpont: 2025.04.02. 10:00 - 16:00
A konferencia háziasszonya: Lakatos Zsófia PR szakértő, a Magyar PR Szövetség korábbi elnöke
Szervező: Cégünk, az Eurojet Hungária Kft. 3 cégből álló cégcsoport, melyek reklámipari technológiákkal, ipari jelöléstechnikával, digitális nyomdaipari és csomagolóipari megoldásokkal és innovatív alapanyagokkal foglalkozik már 20 éve. Úgy gondoljuk, hogy a környezetvédelem és az újrahasznosítás már nem távoli jövőkép a nyomda és reklámipar számára, ezért fókuszunk és hosszú távú célunk a PVC alapú anyagok kiváltása minden lehetséges alkalmazásban.
Miért érdemes részt venni a konferencián?
A KONFERENCIA ELŐADÓI
Lakatos Zsófia, ismert kommunikációs szakember,
a Magyar PR Szövetség korábbi elnöke és örökös tagja.
Bálint Attila – Fenntarthatósági felelős, IKEA Magyarország
Fülöp György – Projektvezető -
Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség Nonprofit Zrt
Professzionális rendezvényélmény a kiemelt nemzetközi sporteseményeken.
Ismerje meg első kézből a Nemzeti Rendezvény Ügynökség Nonprofit Zrt céljait és törekvéseit!
Csizmadia Edit – Fenntarthatósági szakértő - KÉSZ Csoport
2005-től több hazai és nemzetközi fenntarthatósággal foglalkozó tanácsadó és civil szervezetnél dolgozott és részt vett nagyvállalatok stratégiájának, fenntarthatósági jelentésének elkészítésében és auditálásában, karbonlábnyom projektekben, szemléletformáló kommunikációs kampányok, tréningek és konferenciák lebonyolításában, valamint multinacionális környezetben a MOL-nál és az OTP-nél szerzett tapasztalatot fenntarthatósági szakértőként.
Szakterülete az ESG, a zöld pénzügyek, a fenntarthatósági stratégiaalkotás, a fenntarthatósági jelentésírás, adatgyűjtés és a karbonlábnyom számítás. ESG akkreditációval rendelkező tanácsadó.
Sipos Katalin – Igazgató, WWF Magyarország
Sipos Katalin biológus több mint 20 éve dolgozik a magyarországi természeti értékek védelméért. Korábban a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság szakmai igazgatóhelyetteseként tevékenykedett, 2015 óta pedig a WWF Magyarország igazgatója. A világ legnagyobb civil természetvédelmi szervezetének hazai csapata élén számos sikeres akcióért felelt már, és továbbra is elkötelezetten küzd azért, hogy az emberek és a természet harmóniában éljen egymással.
Andri Diána – Fenntarthatósági vezető, Decathlon Magyarország
Diána fenntarthatósági vezetőként a Decathlon Magyarország körforgásos szolgáltatásaiért és dekarbonizációs törekvéseiért felel. Széleskörű szakmai tapasztalattal rendelkezik többféle iparágon és szakmai területen átívelően: a marketingtől kezdve, az adománygyűjtésen át a kommunikációig, a bútorkereskedelemtől (IKEA) a civil szférán át (SOS Gyermekfalvak) a használt termékek adásvételéig (Jófogás). Emellett képzett fenntarthatósági menedzser és zöld kommunikációs szakember. Pro-bono alapon a Hungarian Sustainability Professionals Network tanácsadó testületének, illetve az Adománytaxi Alapítvány kuratóriumának tagja.
Mile Csaba - Az OSG Group cégcsoport, Magyarország meghatározó reklám- és rendezvény dekorációs gyártó vállalatcsoportjának tulajdonosa.
Többek között a 2023-as Pápalátogatás és a budapesti Atlétikai Világbajnokság teljes dekorációjának kivitelezője. 2024-ben az EU csúcs, az Olimpiai Kvalifikációs Sorozat (OQS), a rövidpályás úszó vb, valamint a Sakkolimpia és évek óta a Szuperkoncert rendezvények teljes dekorációjának megvalósítója.
Bárán László – a Béflex Zrt, Magyarország egyik legnagyobb reklámdekorációs gyártójának vezérigazgatója
Missziójuk közelebb hozni a márkákat és az embereket egymáshoz, jelentőségteljes márkaélmények megvalósítása. 2011-es Retail Design Award, a 2022-es Onice Branding különdíj nyertese, emellett több tucatnyi díjat nyert különböző display kategóriákban, valamint kétszer is elnyerték a nemzetközi World Packaging Organization díjat.
Rob Karpenko – a Kavalan képviselője
A KAVALAN az első PVC-mentes márka a világon, amely teljes termékválasztékkal rendelkezik a PVC alapanyagok közvetlen kiváltására világszerte, a reklámdekoráció nyomtatás területén. Minden termékét és a teljes gyártási folyamatot (LCA) a svájci illetékességű SGS auditálta.
Papp László - társtulajdonos, műszaki igazgató - HALQ fenntartható akusztikai panelek
Prémium akusztikai és fenntartható belsőépítészeti innovációk harmóniája - egyedi megoldások, funkcióban gazdag dekoráció tervezés, kivitelezés
Gerendi Zsolt - Green Pledge - Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által létrehozott szakmai vállalás annak érdekében, hogy a reklámkészítés folyamata során előtérbe helyezzék a környezetvédelmet és a fenntartható gyakorlatokat.
ELŐADÁSOK TÉMÁI
Sipos Katalin - Igazgató, WWF Magyarország
Robotok és tölgyfák – Környezeti kihívások a 21.században
Az utóbbi néhány évben sokat erősödött annak megértése, hogy a 21. században nemcsak a gazdasági, szociális és politikai kihívások, de a klímaváltozás és a természet rendszerek pusztulása miatt is főhet a fejünk. Az extrém időjárási események, az erdők és vizes élőhelyek hiánya már nemcsak a hírekben, hanem a vállalati fenntarthatósági gondolkodásban, sőt, a jelentési kötelezettségekben is megjelent.
De mik is pontosan ezek a környezeti kihívások? Miért kell ezekkel egyáltalán foglalkoznunk? És mit tudunk kezdeni velük?
Kérdésekről és lehetséges megoldásokról fogunk hallani, közérthető csomagolásban.
Andri Diána – Fenntarthatósági vezető, Decathlon Magyarország
Sportszergyártó vállalatként alapvető érdekünk megóvni a természetet, hogy aktívan minél több időt tölthessünk ott. Ezért a Decathlonnál nemcsak dekarbonizációs lépéseket valósítunk meg, hanem a körforgásos szolgáltatásaink fejlesztése segítségével az alap üzleti működésmódunkat is áttranszformáljuk a termékek élettartamának meghosszabbítása érdekében. Emellett az áruházak kommunikációs anyagainak megválasztásakor innovatív, környezetbarát megoldásokat használunk.
Bálint Attila – Fenntarthatósági vezető, IKEA Magyarország
Hogyan integrálja az IKEA a fenntarthatóságot az üzleti stratégiájába?
Partnerségek és együttműködések a fenntarthatóságért
Zöld innováció a lakberendezési szektorban
IKEA Reklámdekoráció - kitekintés nemzetközi gyakorlatokra
Csizmadia Edit – Fenntarthatósági szakértő
ESG megfelelés a gyakorlatban:
Milyen kihívásokkal szembesülnek a nagyvállalatok ESG jelentéseik készítésekor?
Hogyan lehet elkerülni a „greenwashingot”?
Hogyan építhetik be a vállalatok a fenntarthatóságot a tevékenységeikbe?
Fülöp György – Projektvezető - Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség Nonprofit Zrt.
Professzionális rendezvényélmény a kiemelt nemzetközi sporteseményeken
Ismerje meg első kézből a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség Nonprofit Zrt. céljait és törekvéseit!
Rob Karpenko – A PVC-mentes dekorációs alapanyag gyártó, a Kavalan képviselője
Az előadás angol nyelvű!
Mit mondanak a számok?
Az egyedülálló Kavalan LCA és Öko-Kalkulátor segítségével bemutatjuk, milyen hatással lehet a bolygóra egy PVC-mentes reklámstratégia
Mile Csaba - Az OSG Group cégcsoport, Magyarország meghatározó reklám- és rendezvény dekorációs gyártó vállalatcsoportjának tulajdonosa.
Fenntartható, de versenyképes-e? Fel tudják-e venni a fenntartható megoldások a versenyt a hagyományos reklámdekorációval?
Nyitottak vagyunk, de mennyire?
Fenntarthatóság és üzleti realitás
Nem elég „tojást tojni, kukorékolni is kell”
Hogyan kommunikáljunk és mit változtassunk megjelenéseinken?
Bárán László – a Béflex Zrt, Magyarország egyik legnagyobb reklámdekorációs gyártójának vezérigazgatója
Plakát vagy pixel” – az online és offline reklám harca vagy szövetsége?
10 év múlva - Túlélő vagy úttörő? Az offline reklámdekoráció jövője – aranykor vagy temetés?
Papp László - társtulajdonos, műszaki igazgató - HALQ akusztikai panelek
A láthatatlan ellenség - A zaj az új légszennyezés?
Zaj vagy fókusz - avagy az akusztika hatalma a vállalati sikerekben
A csend, mint luxus - A hatékonyság új szintje, az újrahasznosított modern akusztika megoldásai
Lakatos Zsófia - a konferencia háziasszonya
Ismert kommunikációs szakember, a Magyar PR Szövetség korábbi elnöke és örökös tagja. Karrierjét újságíróként kezdte, mintegy negyedszázada dolgozik a public relations területén, 2016 óta saját ügynökségét vezeti. Rendszeres előadója hazai és nemzetközi szakmai konferenciáknak, folyamatosan publikál, több egyetemen oktat. Húsz éve foglalkozik fenntarthatósággal is, 2013-ban szakkönyve jelent meg Londonban. Az országban elsőként kapta meg a Fenntarthatóság Szakmai Követe díjat. A Superbrands és a Green Brands bizottság tagja, a Levegő Munkacsoport és a Budapest Klub vezetőségi tagja.
KEREKASZTAL BESZÉLGETÉS
Ahol a piac formálódik, és az üzleti döntések születnek - megrendelői és gyártói tapasztalatok
Milyen elvárások és igények formálják a reklámdekoráció világát a megrendelők szemszögéből?
Mekkora súlya van az offline jelenlétnek a nagy márkák döntéseiben?
Offline vagy online? Óriásplakát vagy kattintás? A marketingstratégia aranyszabályai – létezik tökéletes recept?
Hogyan léphetnek a megrendelők a fenntartható reklámdekoráció útjára?
Gigacégek kulisszatitkai: nagyvállalati döntések, tapasztalatok, trendek, víziók – mi a jövő?
RÉSZTVEVŐK ÉS TÁMOGATÓK
Helyszín:
Lóvasút Kulturális és Rendezvényközpont
1121 Budapest, Zugligeti út 64.
Időpont: 2025.04.02. 10:00 - 16:00
A rendezvény ingyenes, de limitált férőhelyek száma miatt előzetes regisztrációhoz kötött!
Ne hagyja ki ezt az exkluzív lehetőséget, hogy első kézből kapjon betekintést a jövő fenntarthatósági és fenntartható megoldásaiba!
Csatlakozzon most!